McDonalds Fikri Sent Esmerim Biçim Biçim Reklamı İzle


McDonalds ın son reklamında popüler rap şarkı söyleme tarzı bizim gece tavernalarına düşmüş.

Ve Fikri Sent (yarı ingilizce yarı Türkçe) esmerim biçim biçim türküsünü rap tarzında söylüyor..

Güzel olmuş doğrusu.. Ama ben bu reklamı izleyince hamburger yermiyim bilmiyorum....

Fikri Sent'in de asıl adı Reha Kadak (Fikri Sent kim, hayatı oku ) imiş.

McDonalds'tan esmerim biçim biçim rap şarkı reklamı...

Esmerim biçim biçim türküsünün sözleri

6 yorum:

Adsız dedi ki...

çok güzel olmuş

Adsız dedi ki...

çok süper olmuş. inanın bana her gün 15 kere izleyip dinliyorum. Hep böyle güzel devam edin...............

Adsız dedi ki...

manyah olmuş hele isim fikri sent hrkulade olmuş hamburger yemem ama reklam müthiş devamını istiyoruz lütfen dvm etsin bu fırtına

Adsız dedi ki...

cok sevimli bir arkadaş tebrik ediorum,hareketleri çok ii yapmış ve şarkıyı düğüncü edasıyla çok ii okumuş..alkış diorum

radyokafa

Adsız dedi ki...

reklemdan cok reha dehset zaten artık yuz kere ızlerım bne bunu yaaaaa 0ff off

Adsız dedi ki...

süper yaa insan bıkmazmı yha 50 kere izledim tebrik ediyorm (: