Hadise Eurovision Şarkısı Video İzle

Hadise 2009 yılında Eurovision şarkı yarışmasında söyleyeceği şarkısını TRT'de yılbaşı gecesi söyledi...İşte bu şarkının videosunu izleyelim...(Erovisyon, eurovizyon, erozyon)

Hürriyet Video'larını izlemet için Flash 7 veya daha yüksek eklenti yüklenmeniz gerekmektedir. Yüklemek için tıklayınız!!!


Crayz adlı şarkı hakkında yorumlarınızı alalım...

Bence giriş müziği güzel, Türk motifleri var. Ama sonra sanki Yunan müziği dinler gibi bir hava oluşuyor. Müzikten çok kulağa Hadise'nin ingilizce şarkı sözleri geliyor. Bir de Crayz for you, düm tek tek..Yani şarkı biraz ehhh dedirtiyor. Sonra kulağımız alışınca güzel gelir belki. Bir de Hadise'nin dansı...Belki Avrupalılar beğenir...

Hadise erovisyon şarkısını buradan da izleyebilirsiniz.

Hadise Bir Deli Oğlan şarkısı daha güzeldi...Bir Deli Oğlan dinle

Hadise'nin sitesini ziyaret et, şarkılarını dinle


14 yorum:

Adsız dedi ki...

SÜPER Bİ ŞARKI BENCE SÜPER YILBAŞINI SENİ DİNLİYEREK GECİRDİM SÜREKLİ ŞARKINI DİNLİYORUM İYİ ŞALAH BAŞARILI OLURSUN KAZANIRSIN SÜPER YAAAAA::

Adsız dedi ki...

süper süper süper çok güzel ritmi dansı herşey süper arkada daha çok dansçı ve gösteri olsa yani çok güzel olur zaten sertap erenerinkinde daha güzel.

Adsız dedi ki...

tek kelimeyle süpersin hadiseeeee...bir sarkı bir sanatcıya bukadarmu oturur ya kesinlikle derece alıcaz,bikere tek dinlemeyle dile dolanan bir sarkı görüntüyle bütünleşince zaten söyleyecek söz kalmıyor...süper süper süper....

Adsız dedi ki...

seni seviyorum bence bizi iyiki sen temsil ediyon mor ve ötesinden daha iyisin birinci olucagına inanıyorum hiç bıkmadan dinliyorum

Adsız dedi ki...

süper seni çok seviyorum zaten sana bu yakışır diger şarkıların gibi harika ayrıca çokta güzelsin dansların harika birinci olmak dileyiyle sana güveniyorum orda birinci olmasan bile bizim kalbimizde birincisin

Adsız dedi ki...

ŞARKI SÜPER YAAAAAAAAA İNŞALLAH BİRİNCİ GELİR ŞARKI KULAĞA COK HOŞ GELİYO İNSANIN ÜST ÜSTE DİNLEMESİ GELİYOO SSSSSSSSSSSÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜPPPPPPPPPEEEEEEEEERRRRR HELAL OLSUN

Adsız dedi ki...

bence şarkı süper harika bişey erezyonda ilk dereceye girceğimize inanıyorum mor ve ötesindende harika bişey kıyafetin dansçılar ve sen çok güzeldiniz herşey dört dörtlük olmuş süperrrrr bişey bu ya

Adsız dedi ki...

çok süper sseni beğendim

Adsız dedi ki...

süper şarkı çoook güzel olmuş başarılar dilerim

Adsız dedi ki...

şarkı dediğin böylr olur
ilk defa böyle ingilizce şarkı dinledim ve çok beyendim

Adsız dedi ki...

benim adım veysel geylani şimdiye kadar böylr şarkı dinlememiştim

Adsız dedi ki...

ya buğn erozyon yarışmasındaki kurada i.ciyiz ve hep birinci kalacagızz....... hadise sana güveniyorum sen 1.sın ......dediğin gibi sana dua ediyorum korkma arkanda bn varım

Adsız dedi ki...

hadisecim seni çok seviyorumö ama senin gerçek sesin daha iyi ne o iki aptal gelmiş 3 nüz söylüyorsunuz neyse cerydaya çok slm söyle cnm öptüm 4 tüncü olduk ama biz senden 1 eklerdik mertin slmı var by

Adsız dedi ki...

BENCE O KADAR ABARTMAYIN O KADARDA GÜZEL DEĞİL...