Merak Etmiyor musun? Evet Etmiyorum?


3G hayatımıza girdi. Üç tane geyik varmış, ne yapalım ne yapalım demişler, kendilerine kısaca 3G demişler, değil tabiki...

3G neymiş öğrenelim.


Tabi kullanıcıların ^G'ye geçebilmesi için onun bir ihtiyaç olduğunu kendilerinde hissetmeleri lazım. Bunun içinde 3G reklamları televizyonlarda izlemeye başladık. Özellikler Turkcell'in "Merak etmiyor musun?" temalı reklamı...

İnsan bu soruyla karşı karşıya kalınca direk, "hayır merak etmiyorum" diyesi geliyor. Bir diğer şeyde insanın başına gelirse ya meraktan ya meraktan lafı geliyor. Ve insan merak etmiyor...

Reklama gelince; Hidayet koşuyor-Hidayet'e laf yok-Bir trampet midir borazan mıdır ne görüyoruz. Ben anlamam reklamdan ama sıradan bir izleyici olarak. Burda bunun ne işi var. Türk milletinin ömrü boyunca ifade etneyen bir müzk aleti...

Sonra üç tane kızımız başlıyor, bozuk plak, korku filmlerinde kiler gibi "Merak ne güzel şey, ne güzel şey hemen bulmak" vb...

Rap tarzı reklam müziğini salla. Kekeler gibi konuşmak rap olmuyor..."Fark var." demek başka yetenek...

Bir tek maç izleyenler eh biraz iyi, rap söylemeseler daha iyi...

Denizde 3G modemi tanıtan reklamda aynı ayarda. Issız adam modem derdine düşmüş...

Turkcell iyi bir reklam hazırlayamamış, kusura bakmasın. Öncelikle Türk milleti bunu ne için kullanır. Sadece merak ettiği için kullanmaz. Olanlar olabilir ama, büyük çoğunluk hayır...

Ben nasıl reklam çekerdim...Bayramda görüntülü konuşmak, askerdekilerin analarıyla görüşmesi, yurt dışında görüşme, internetten sınav sonuçlarını öğrenme, MSN'de yazışmak, maçları izlemek, banka işlemlerini halletmek, ekonomi ile ilgile işler, blog güncelleme vb...

Ortaya 3G'li geyik bir yazı...Biz sadece sıradan bir izleyiciyiz. Turkcell bu yazıyı okur, okumaz bilemiyorum. Ben yazdım. Blog işlerine Turkcell önem veriyor bildiğim kadarıyla. Belki okurlar...

Büyük çoğunluk fiyattan dolayı çekimser duruyor, sadece 3G modem işi milletin aklına yatıyor. Fiyatlar hakkında halk güzel bir şekilde bilgilendirilirse durum daha iyi olabilir. İnsan bilmesiğinden korkar...15 sene içerisinde herkes 3G'li olur merak etmeyin...Merak güzel şey olsa da...

Hiç yorum yok: