Kıvanç Tatlıtuğ Yedigün Limonetto Reklamı İzle


Kıvanç Tatlıtuğ Yedigün Limonetto Reklamı İzle...

Kıvanç Bey'i kızlarımız heryerde rahatsız etmektedir. Yoğun ilgi vb. sıkmıştır Behlül Beyi. Hayranların hepsi kız. Sahilde Yedigün Limonetto içerken limon yetiştirmek ister. Orda da rahat yoktur. Heryerde kızlar falan. Bulunmaz hint kumaşı vazşyeti. -Kıskadım mı ne?- Bir yudum alır. Yok böyle iyi der. Kalır...

Reklamdan ne anladık.

Kıvanç abi ünlü biridir.
Heryerde kızlar rahat bırakmamaktadır. Taciz üstüne taciz.
Çekip gitmek gelir bu ünlü hayattan.
Bir yudum limonetto ünlü yaşamaya deam ettirir.. Lİmonetto bu işemi yarar.

Normal vatandaş bu kadar ilgi görmüyor emin olabilirsiniz. Yani bi yudum alayım, gitmeyeyim diyeceğin bir hayat yok...

Bence reklam nasıl omalıydı...

Evet kızlar, aralarında delikanlılar heryerde Behlül'ü rahatsız etmektedir. O zanneder ki bu ilgi onun yakışıklılığınadır. Fakat yanılır. İlgi Yedigün Limonetto'yadır...

Biraz klasik ama şu ankinden iyidir yani...Yedigün reklamcılara duyurulur. Nasıl olsa sosyal medyayı takip ediyorlardır.

Bir fırt alayım şu limonetto'dan. Ahanda vazgeçtim Yüreğimin götürdüğü yere gitmekten...

Yedigün Limonetto Kıvanç Tatlıtuğ posteri indirelim

Kıvanç Tatlıtuğ duvar kağıdı


Hiç yorum yok: