Bildirgec Video Yayınlamaya Başladı


Birileri bana “Günaydın” diyebilir belki, ama uzun süredir takipçisi olduğum Bildirgec’te son günlerde iki adet YouTube videosuna denk geldim.

Anladım ki, Bildirgec’te artık internetin temeli olan görselliğe sitesini açtı. Yöneticiler bilerek veya bilmiyerek yazılarda ki videoları onayladı. Yada ne bileyim bu zamana kadar hiç kimse yazılarına video eklememişti.

Hani nerde videolar derseniz;

İlk olarak gördüğüm video; zeplin reklam adlı yazarın yazdığı "alternatif mecra" adlı yazıda geçen video. Bildirgec’in günlük kısmında yayınlandı.

İkinci video da, neoturk’un, Bildirgec’in bildiri kısmında yayınlanan “sosyal ağ olayında son nokta” adlı yazısında yayınlana yazısı.

Okunur olmanın yanında, izlenebilir olmakta internette temel noktalardan biri. Hele video yayınlamak YouTube vb. siteler ile daha da kolaylaşınca, videodan uzak durmak olanaksız gibi.

Tabi Bildirgec’in müdavimleri bunu nasıl karşılar bilemiyorum.

İki gün sonra Bildirgec’i videolarla dolu bir site halinle gelir mi?

Bildirgec orjinalliğini kaybeder mi?

Yazarlar daha çok okunmak ve gelirlerini artırmak adına Youtube videolarına saldırır mı?

Bildirgec bildiri, soru cevap, günlük kısımlarına birde video kısmı ekler mi?

Bildirgec video yayınlamaya başladı. Bana ve herkese “Günaydın”

Hiç yorum yok: