Mor ve Ötesi Eurovision Deli Şarkısını Dinle, İzle

sırbıstanda yapılacak olan 53. Eurovision şarkı yarışmasında Türkiye'yi temsil edecek olan Mor ve Ötesi grubunun şarkısı belli oldu ve dizleyicilerle buluştu.

Deli adlı şarkı ile katılacağımız yarışma 20*22 MAyıs ve son final 24 Mayısta.

Deli adlı şarkının videosunu izleyelim.

Hürriyet Video'larını izlemet için Flash 7 veya daha yüksek eklenti yüklenmeniz gerekmektedir. Yüklemek için tıklayınız!!!


Deli şarkısının sözleri;

Aranıyor sahibi ruhumun
Tam yerine mi düştüm
Direniyor faili tutkunun
Kızmış ve küçülmüş
Aranıyor sahibi ruhumun
Tam yerine mi düştüm
Direniyor... Direniyor... Direniyor
Beni büyütün
Ağlatmayın
Sevginiz nerde
Övündüğünüz
Beni büyütün
Ağlatmayın
Sahte düşlerle
Oyalamayın
Bir yarım akıllı bir yarım deli
Dört yanım akıllı bir yanım deli
Herkes akıllı bir ben deli
Bir ben deli
Beni büyütün
Ağlatmayın
Sevginiz nerde
Övündüğünüz
Beni büyütün
Aldatmayın
Sahte düşlerle


Mor ve Ötesi grubuna başarılar..

22 yorum:

Adsız dedi ki...

süper bir şarkı olmuş sözlerin ayrıca türkçe olması çok güzel tam bir mor ve ötesi şarkısı tek kelimeyle mükemmel( benim için tabi)

Adsız dedi ki...

mor ve ötesi süpersinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

Adsız dedi ki...

harika olmuş
k4elimelere dökemiyorum
mor ve ötesi muhteşemsiniz
sizede bu yakışırdı
umarım başarılı olursunuuz
iyi şanslaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar

Adsız dedi ki...

Amma abartmışınız ya o kadar da iyi deil ayrıca Türkçe'yi bi Türler anlıyacak AvRuPa Değil!!

Adsız dedi ki...

Çokk Güzel parça
www.morveotesifan.net

Adsız dedi ki...

Süper parça
http://www.morveotesifan.net

hande dedi ki...

Ya bu ben şarkıya bayılıyorum

Adsız dedi ki...

çok güzel bir şarkı ama ben dinleyemedim!!!!!!!! bana yarıdm
edin help help

Adsız dedi ki...

vaaayy harbiden manyak bi şarkı abi yaa

Adsız dedi ki...

yaaa ben şarkıyı çok beğendim. gerçekten harika mor ve ötesinden de bu beklenirdi umarım başarılı olurlar.hakeden kazansın:)

Adsız dedi ki...

sadece şunu diyorum HARİKA VE ÖTESİ heheh(harun tekini çok seviyorummm)

Adsız dedi ki...

abi süpersiniz

Adsız dedi ki...

bence çok süper arkadaşla MSN DE KONUŞUYORUZ hangi şarkıyı seviyosun dio bende mor ve ötesinin deli şarkısı
diom

Adsız dedi ki...

ELİF
tabikide süper ya müzik dein böle olur zaten anlamları süper bazı mzikten anlamaynlar çıkıp yok bmu temsil edcek bzi fln dio ama müzik böle olur ya bn brinci olucamıxza inanıyodum ama artık öyle br hala gelmişki araya siyaseti sokuyolar bzm sarkımız rusyaya almanyaya bin basıodu ve ordaki milletide costurdu ama hakkımız yendi bnce süper helal olsun zaten müzik denince akla gelen isimler MORVEÖTESİ...PLACEBO...HAYKO CEPKİN..SEBNEM FERAH...FERÜDUN DÜZAĞAÇ...BAŞKA TANIMAMMMM (((....GFB... ))))

Adsız dedi ki...

B€NCE MOR VE ÖT€Sİ SÜP€R HEPSİNİ ÇOK H€MD€ ÇOK SEVİYORUM

Adsız dedi ki...

bu parçatürkiyeyi kavurur ben maor ve ötesini çok seviyorum

Adsız dedi ki...

MÜKEMMEL BİR ŞARKI. TÜRKİYE MOR VE ÖTESİNE BU ŞARKIYLA HAYRAN KALACAK.

Adsız dedi ki...

yaa bn ce mor ve otesının cıkması kotu olmus mor ve otesı yerıne hayko cıksaydı daha ıyı olurdu

Adsız dedi ki...

mor ve ötesi merhaba ben RİZEden şifanur sizi çok ama çok seviyorum.şarkınızı çok beğendim size aşığım.ablam ise aranızdaki uzun saçlı çoçuğa aşık.sizi seviyorum

Adsız dedi ki...

ya bence harika olmuş.Hiçte 7.liği hak etmioz salaklar!

Adsız dedi ki...

bencede çok güzel bir şarkı nasıl 7. oldu yaa belki türkçe olduğundandır ama çok güzel bir şarkı gerçekten.

Adsız dedi ki...

mor ve ötesi allaha inanmıyor bütün kanıtlar var