Mor ve Ötesi Eurovision Yarışması Şarkısı Deli Sözleri

Sırbıstan'da yapılacak Eurovision şarkı yarışmasında Türkiye'yi Mor ve Ötesi grubu temsil edecek.

Şarkılarının adı ise "Deli"

Deli adlı şarkının sözleri;

Aranıyor sahibi ruhumun
Tam yerine mi düştüm
Direniyor faili tutkunun
Kızmış ve küçülmüş
Aranıyor sahibi ruhumun
Tam yerine mi düştüm
Direniyor... Direniyor... Direniyor
Beni büyütün
Ağlatmayın
Sevginiz nerde
Övündüğünüz
Beni büyütün
Ağlatmayın
Sahte düşlerle
Oyalamayın
Bir yarım akıllı bir yarım deli
Dört yanım akıllı bir yanım deli
Herkes akıllı bir ben deli
Bir ben deli
Beni büyütün
Ağlatmayın
Sevginiz nerde
Övündüğünüz
Beni büyütün
Aldatmayın
Sahte düşlerle


Deli şarkısının videosu izle;
Hürriyet Video'larını izlemet için Flash 7 veya daha yüksek eklenti yüklenmeniz gerekmektedir. Yüklemek için tıklayınız!!!

9 yorum:

Adsız dedi ki...

idare eder demekki Mor ve Ötesi'nin elinden bu kadar geliyormuş...Bu yarışmaya Katılacak ÇOOOKKK kişi vardı ama NEYSEEE

Adsız dedi ki...

ßencede ya Mor ve Ötesi Kimki Dedemin boş eşeği yerine koyuyorum ben. bence mor ve ötesi gitsin kumdan kule yapsın. hahaha onuda becerebilseler. daha doğru düzgün şarkı yapamıyolar. ben MOR Ve ÖTESİni sokaktaki köpeğe benzetiyorum "İT ÜRÜR KERVAN YÜRÜR"meselesii:D:D:D En Büyük Rackçı OLMAYANLARRRRR

Adsız dedi ki...

isimsiz yanına gelirsem dedenin boş eşşeğini alır biyerine monta ederim it senin babandır baban ürür kervan yürür en büyük senin yanına gelip ............... yapanlar

Adsız dedi ki...

bence mor ve ötesi iyi grup şarkıları da güzel siz de herhalde bir salak salak dans eden bir kadın olmasını isterdiniz haklısınız ülkelerin tek oy verdiği kişiler onlar

Adsız dedi ki...

ya arkadaşlar mor ve ötesinin şarkıları amerika ya karşı biliyosunuz amerika karşıtı bı grup bunlar aranızda isimsiz gibi dedesinin boş eşeği gibi gören vatan hainleri varsa onu bılemem.bır gün dedesinin eşeğinin şeyi girer anüsten elbet ben cpk beğendim aslanlar gibi türkiyeyi temsil ettiler

TUĞÇE dedi ki...

kusura bakmayın da siz mor ve ötesi yerine çıksaydınız bu kadarını yapabilirmiydiniz acaba... mor ve ötesi sanırım bu şarkıyı sizlere yazmışşş =)))

Adsız dedi ki...

Bence MOR VE ÖTESİ'ne haksızlık etmeyin. Çünkü Eurovision'a siyaset girdi, Rusya hiç haketmediği halde I. oldu.Ayrıca gidin Almanya'ya herkes Deli'yi dinliyordur.

Adsız dedi ki...

almanyanının5/2 si türk ztn yarısı say sen :D

Adsız dedi ki...

bn bi rockcı olarak mor we ötesini çok sewiorum ama malesef eurovision da türkiye olarak hak ettigimiz bi sonucu alamadık siyaset fln hepsi işin içine girdi AYRICA 1.Sİ MOE WE ÖTESİ HER ZAMAN Kİ GİBİ ÇOK İİ Bİ ŞARKI ÇIKARDI 2.si İİ Bİ GRUP OLAMASAYDI ZATEN ORDA TÜRKİYEYİ TEMSİL EDEMEZDİ 3.sü ŞARKI YAZMAK WE BESTELEMEK ÇOK ZOR BİŞE MOR WE ÖTESİNİ BEGENMEYENLER KENDİSİ Bİ BESTE YAPSIN DA BİDE ONU GÖRMELİM